مرکز تعمیر سامسونگ در تهران مرکز تعمیر سامسونگ در تهران مرکز تعمیر سامسونگ در تهران
مجله اینترنتی آوا
  • مد و زیبایی
    • مد و لباس
    • آرایش و زیبایی
  • دانش و مهارت
    • علم و تکنولوژی
    • آموزش و یادگیری
    • دیجیتال مارکتینگ
    • آموزش زبان های خارجه
  • ورزش و تفریح
    • سرگرمی و دانستنی
    • ورزش و تناسب اندام
    • گردشگری و کمپینگ
  • جامعه و زندگی
    • فرهنگ و هنر
    • اقتصاد و حقوق
    • سلامت و پزشکی
  • توسعه فردی
    • مدیریت و کارآفرینی
    • موفقیت و مثبت اندیشی
  • کالا و خدمات
    • معرفی خدمات
    • نقد و بررسی کالا
رپورتاژ آگهی
تبلیغات بنری
بک لینک
مجله اینترنتی آوا
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مرکز تعمیر ال جی در تهران مرکز تعمیر ال جی در تهران مرکز تعمیر ال جی در تهران

نیچ مارکتینگ چیست؟

نیچ-مارکتینگ-چیست؟
تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران

نیچ مارکتینگ چیست؟

نیچ مارکتینگ یا بازاریابی نیش، به فرایند شناخت و استفاده از یک بازار بسیار کوچک و خاص در صنعت برای تولید و عرضه محصولات یا خدمات خاص اشاره دارد. این نوع بازاریابی برای تولیدکنندگان و فروشندگان کوچک و متوسط ​​بسیار مهم است؛ چرا که آنها نمی توانند با شرکت های بزرگ رقابت کنند.

یک بازار نیش، بازاری است که تعداد محدودی از مشتریان خود را دارد و اغلب تعیین کننده برای نیازهای خاص و بسیاری از مشتریان است. با توجه به اینکه بازار نیش کوچک است، تولید کنندگان و فروشندگان می توانند به راحتی از این بازار استفاده کنند و برای رفع نیازهای خاص مشتریان نیش طراحی کنند.

یکی از مزایای بازار نیش این است که مشتریان به دنبال محصولات خاص و کمیاب هستند. به همین دلیل، تولید کنندگان و فروشندگان می توانند برای تولید محصولات خاص و با کیفیت بالا، قیمت بیشتری بگیرند. این مزیت، باعث می شود تا تولید کنندگان و فروشندگان توانایی رقابت با شرکت های بزرگ را نداشته باشند.

هرچند که بازار نیش مزایای فراوانی دارد، اما مشکلاتی نیز دارد. یکی از مشکلات این بازار این است که تولید کنندگان و فروشندگان باید به دنبال رشد بازار خود باشند و محصولات و خدمات خود را به مشتریان جدیدی نیز معرفی کنند. این رشد با توجه به حجم کوچک بازار نیش، بسیار دشوار است.

در نهایت، برای استفاده از بازار نیش، تولید کنندگان و فروشندگان باید به دنبال شناخت دقیق نیازهای مشتریان و رفع آنها با تولید محصولات و خدمات خاص باشند. همچنین، آنها باید به دنبال رشد و گسترش بازار خود با جذب مشتریان جدید باشند. در نهایت، با توجه به مزایا و مشکلات بازار نیش، این نوع بازاریابی برای تولید کنندگان و فروشندگان کوچک و متوسط ​​بسیار مفید است.

مرتبط نوشته ها

راهنما-انتخاب-ساختار-پیام-تبلیغاتی
دیجیتال مارکتینگ

راهنما انتخاب ساختار پیام تبلیغاتی

راهنمای انتخاب ساختار پیام تبلیغاتی، مجموعه‌ای از راهنماها و روش‌های کارآمد است که به تبلیغ‌کنندگان کمک می‌کند تا ساختار مناسبی...

ادامه مطلب
راهنما-طراحی-پیام-تبلیغاتی

راهنما طراحی پیام تبلیغاتی

تبلیغ-برای-محصول-یا-تبلیغ-برای-برند؟

تبلیغ برای محصول یا تبلیغ برای برند؟

اثربخشی-تبلیغات-در-چه-شرایطی-بیشتر-است؟

اثربخشی تبلیغات در چه شرایطی بیشتر است؟

نقش-آژانس-تبلیغاتی-در-انتخاب-بهتر-حجم،-زمان-و-تکرار-تبلیغات

نقش آژانس تبلیغاتی در انتخاب بهتر حجم، زمان و تکرار تبلیغات

نوشته‌ی بعدی
معیارهای-انتخاب-بازار-هدف-در-بازاریابی

معیارهای انتخاب بازار هدف در بازاریابی

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، از سرویس reCAPTCHA Google حریم خصوصی و شرایط استفاده استفاده کنید.

ava

سئو و بهینه سازی سایت : آقای سئو

کلیه حقوق مجله اینترنتی آوا متعلق به دیجیتال هلدینگ است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • مد و زیبایی
    • مد و لباس
    • آرایش و زیبایی
  • دانش و مهارت
    • علم و تکنولوژی
    • آموزش و یادگیری
    • دیجیتال مارکتینگ
    • آموزش زبان های خارجه
  • ورزش و تفریح
    • سرگرمی و دانستنی
    • ورزش و تناسب اندام
    • گردشگری و کمپینگ
  • جامعه و زندگی
    • فرهنگ و هنر
    • اقتصاد و حقوق
    • سلامت و پزشکی
  • توسعه فردی
    • مدیریت و کارآفرینی
    • موفقیت و مثبت اندیشی
  • کالا و خدمات
    • معرفی خدمات
    • نقد و بررسی کالا
  • رپورتاژ آگهی
  • تبلیغات بنری
  • خرید بک لینک
  • قوانین و مقررات

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دیجیتال هلدینگ است.