مرکز تعمیر سامسونگ در تهران مرکز تعمیر سامسونگ در تهران مرکز تعمیر سامسونگ در تهران
مجله اینترنتی آوا
  • مد و زیبایی
    • مد و لباس
    • آرایش و زیبایی
  • دانش و مهارت
    • علم و تکنولوژی
    • آموزش و یادگیری
    • دیجیتال مارکتینگ
    • آموزش زبان های خارجه
  • ورزش و تفریح
    • سرگرمی و دانستنی
    • ورزش و تناسب اندام
    • گردشگری و کمپینگ
  • جامعه و زندگی
    • فرهنگ و هنر
    • اقتصاد و حقوق
    • سلامت و پزشکی
  • توسعه فردی
    • مدیریت و کارآفرینی
    • موفقیت و مثبت اندیشی
  • کالا و خدمات
    • معرفی خدمات
    • نقد و بررسی کالا
رپورتاژ آگهی
تبلیغات بنری
بک لینک
مجله اینترنتی آوا
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مرکز تعمیر ال جی در تهران مرکز تعمیر ال جی در تهران مرکز تعمیر ال جی در تهران

معرفی کانواس کسب و کار

معرفی-کانواس-کسب-و-کار
تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران

معرفی کانواس کسب و کار

کانواس کسب و کار یک ابزار استراتژیک است که توسط نشریه هاروارد بیزنس ریویو در سال 2004 معرفی شد. این ابزار از طریق نموداری ساختار یافته، کسب و کارها را در سه بعد مختلف بررسی می کند و به تجزیه و تحلیل کاملی از عناصر کلیدی کسب و کار می پردازد. کانواس کسب و کار به عنوان یک روش ساده و قدرتمند برای نمایش و ارائه مدل کسب و کار استفاده می شود.

در کانواس کسب و کار، عناصر کلیدی کسب و کار را می توان به 9 بخش اصلی تقسیم کرد که شامل: مشتریان، پیشنهاد منحصر به فرد، بنا بر زمینه های مختلف، مزیت رقابتی، منابع کلیدی، فعالیت های کلیدی، همکاران کلیدی، ساختار هزینه ها و ساختار درآمدها می باشند. این عناصر همگی در تعیین موفقیت یک کسب و کار نقش بسزایی دارند و با استفاده از کانواس کسب و کار می توان به طور جامعی بر روی آنها تمرکز کرد.

استفاده از کانواس کسب و کار به کارآفرینان و سازمان ها در تدوین و ارائه استراتژی های کسب و کار کمک بسزایی می کند. با استفاده از این ابزار، کسب و کارها می توانند مزیت های خود را در بازار تعریف کنند و راهبرد های موثری را برای بهبود و توسعه فعالیت های خود ایجاد کنند. کانواس کسب و کار همچنین به کارآفرینان کمک می کند تا مسیر صحیح را در توسعه محصولات و خدمات خود انتخاب کنند و ریسک های موجود را کنترل کنند.

به طور خلاصه، کانواس کسب و کار ابزاری مهم در تحلیل و طراحی مدل کسب و کار است. با استفاده از این ابزار، کسب و کارها قادر خواهند بود تا عناصر کلیدی خود را شناسایی کرده و استراتژی های موثری را برای توسعه فعالیت های خود ایجاد کنند. این ابزار به کارآفرینان و سازمان ها کمک می کند تا مزیت های خود را در بازار تعریف کرده و به راحتی راهبرد هایی را برای رشد و پیشرفت پیدا کنند.

مرتبط نوشته ها

مدل-کسب-و-کار-چیست-و-چگونه-طراحی-و-تحلیل-می‌شود؟
مدیریت و کارآفرینی

مدل کسب و کار چیست و چگونه طراحی و تحلیل می‌شود؟

مدل کسب و کار چیست و چگونه طراحی و تحلیل می‌شود؟ مدل کسب و کار یک توصیف سازمانی است که...

ادامه مطلب
تعریف-مدل-کسب-و-کار-(بیزینس-مدل)

تعریف مدل کسب و کار (بیزینس مدل)

اجزای-مدل-کسب-و-کار-(بیزینس-مدل)

اجزای مدل کسب و کار (بیزینس مدل)

نکات-کلیدی-در-مورد-مدل-کسب-و-کار

نکات کلیدی در مورد مدل کسب و کار

مدل-کسب-و-کار-و-اهمیت-آن

مدل کسب و کار و اهمیت آن

نوشته‌ی بعدی
بوم-مدل-کسب-و-کار-چیست؟

بوم مدل کسب و کار چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، از سرویس reCAPTCHA Google حریم خصوصی و شرایط استفاده استفاده کنید.

ava

سئو و بهینه سازی سایت : آقای سئو

کلیه حقوق مجله اینترنتی آوا متعلق به دیجیتال هلدینگ است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • مد و زیبایی
    • مد و لباس
    • آرایش و زیبایی
  • دانش و مهارت
    • علم و تکنولوژی
    • آموزش و یادگیری
    • دیجیتال مارکتینگ
    • آموزش زبان های خارجه
  • ورزش و تفریح
    • سرگرمی و دانستنی
    • ورزش و تناسب اندام
    • گردشگری و کمپینگ
  • جامعه و زندگی
    • فرهنگ و هنر
    • اقتصاد و حقوق
    • سلامت و پزشکی
  • توسعه فردی
    • مدیریت و کارآفرینی
    • موفقیت و مثبت اندیشی
  • کالا و خدمات
    • معرفی خدمات
    • نقد و بررسی کالا
  • رپورتاژ آگهی
  • تبلیغات بنری
  • خرید بک لینک
  • قوانین و مقررات

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دیجیتال هلدینگ است.