مرکز تعمیر سامسونگ در تهران مرکز تعمیر سامسونگ در تهران مرکز تعمیر سامسونگ در تهران
مجله اینترنتی آوا
  • مد و زیبایی
    • مد و لباس
    • آرایش و زیبایی
  • دانش و مهارت
    • علم و تکنولوژی
    • آموزش و یادگیری
    • دیجیتال مارکتینگ
    • آموزش زبان های خارجه
  • ورزش و تفریح
    • سرگرمی و دانستنی
    • ورزش و تناسب اندام
    • گردشگری و کمپینگ
  • جامعه و زندگی
    • فرهنگ و هنر
    • اقتصاد و حقوق
    • سلامت و پزشکی
  • توسعه فردی
    • مدیریت و کارآفرینی
    • موفقیت و مثبت اندیشی
  • کالا و خدمات
    • معرفی خدمات
    • نقد و بررسی کالا
رپورتاژ آگهی
تبلیغات بنری
بک لینک
مجله اینترنتی آوا
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مرکز تعمیر ال جی در تهران مرکز تعمیر ال جی در تهران مرکز تعمیر ال جی در تهران

تبلیغ برای محصول یا تبلیغ برای برند؟

تبلیغ-برای-محصول-یا-تبلیغ-برای-برند؟
تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران

تبلیغ برای محصول یا تبلیغ برای برند؟ همواره این سؤال مهمی است که برای تجار و بازاریابان برنامه ریزی کردن در زمینه تبلیغات دارد. تبلیغات می تواند به دو صورت محصول محور یا برند محور صورت بگیرد و هر دو رویکرد خود راهکارها و مزایا و معایب خاص خود را دارند.

تبلیغ برای محصول به معنای تمرکز بر روی ویژگی ها، مزایا و کاربردهای خاص یک محصول است. در این نوع تبلیغ، تاکید بر ارائه اطلاعات دقیق و جزیی درباره محصول، تکنولوژی استفاده شده در آن، کارایی و عملکرد آن قرار میگیرد. تبلیغات محصول محور به مشتریان اطلاعات دقیقی درباره محصول می دهد و برای آنها نقش مشخص کننده ایفا می کند. این نوع تبلیغات بیشتر بر روی محصولات فنی و پیچیده تمرکز دارد.

از طرف دیگر، تبلیغ برای برند تاکید بر ایجاد شناخت و اعتبار برای یک برند خاص دارد. در این نوع تبلیغ، تمرکز بر شناسایی برند، ارزش های برند، ماموریت و قصد برند و نحوه ارتباط با مشتریان قرار میگیرد. تبلیغات برند محور برای تمام محصولات یک برند به کار می رود و هدف آن ایجاد یک هویت قوی و تمایزدهنده برای برند است. این نوع تبلیغات بیشتر در صنایع مانند لوازم خانگی، مد و آرایش، خودرو و غیره استفاده می شود.

به طور کلی، تبلیغات برای محصول مزایای فنی و عملکردی را برجسته می کند و تبلیغات برای برند ارتباط عاطفی و ارزش های برند را برجسته می کند. انتخاب بین این دو رویکرد بستگی به نوع محصول، بازار هدف و استراتژی کسب و کار دارد. در برخی موارد، ممکن است بهینه باشد تا هر دو رویکرد را در تبلیغات خود ترکیب کنید تا بهترین نتیجه را به دست آورید.

مرتبط نوشته ها

راهنما-انتخاب-ساختار-پیام-تبلیغاتی
دیجیتال مارکتینگ

راهنما انتخاب ساختار پیام تبلیغاتی

راهنمای انتخاب ساختار پیام تبلیغاتی، مجموعه‌ای از راهنماها و روش‌های کارآمد است که به تبلیغ‌کنندگان کمک می‌کند تا ساختار مناسبی...

ادامه مطلب
راهنما-طراحی-پیام-تبلیغاتی

راهنما طراحی پیام تبلیغاتی

اثربخشی-تبلیغات-در-چه-شرایطی-بیشتر-است؟

اثربخشی تبلیغات در چه شرایطی بیشتر است؟

نقش-آژانس-تبلیغاتی-در-انتخاب-بهتر-حجم،-زمان-و-تکرار-تبلیغات

نقش آژانس تبلیغاتی در انتخاب بهتر حجم، زمان و تکرار تبلیغات

وظایف-آژانس-تبلیغاتی-چیست؟

وظایف آژانس تبلیغاتی چیست؟

نوشته‌ی بعدی
راهنما-طراحی-پیام-تبلیغاتی

راهنما طراحی پیام تبلیغاتی

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، از سرویس reCAPTCHA Google حریم خصوصی و شرایط استفاده استفاده کنید.

ava

سئو و بهینه سازی سایت : آقای سئو

کلیه حقوق مجله اینترنتی آوا متعلق به دیجیتال هلدینگ است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • مد و زیبایی
    • مد و لباس
    • آرایش و زیبایی
  • دانش و مهارت
    • علم و تکنولوژی
    • آموزش و یادگیری
    • دیجیتال مارکتینگ
    • آموزش زبان های خارجه
  • ورزش و تفریح
    • سرگرمی و دانستنی
    • ورزش و تناسب اندام
    • گردشگری و کمپینگ
  • جامعه و زندگی
    • فرهنگ و هنر
    • اقتصاد و حقوق
    • سلامت و پزشکی
  • توسعه فردی
    • مدیریت و کارآفرینی
    • موفقیت و مثبت اندیشی
  • کالا و خدمات
    • معرفی خدمات
    • نقد و بررسی کالا
  • رپورتاژ آگهی
  • تبلیغات بنری
  • خرید بک لینک
  • قوانین و مقررات

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دیجیتال هلدینگ است.