برگه تقلب مدیریت زمان برای مدیران
برگه تقلب مدیریت زمان برای مدیران شامل چند مورد است که میتواند به مدیران کمک کند تا بهتر و موثرتر مدیریت زمان خود را انجام دهند. این برگه شامل موارد زیر است:
ابتدای هفته تمام کارهای مهمی که باید طی هفته انجام شود را بنویسید. حداقل یک کار غیرفوری در فهرستتان بنویسید که باعث رشد یا بهبود کارتان میشود.
هر روز صبح، کار مهم آن روز را مشخص کنید. کارهای مهم کارهایی هستند که انجام آنها تاثیری درازمدت بر شما و کارتان دارند.
قبل از انجام هر کاری از خود بپرسید: آیا فقط خودم از عهده این کار بر میآیم؟ یا شاید بتوان این کار را واگذار کرد و به کار مهمتری پرداخت. کارها را تا جای ممکن واگذار کنید.
قبل از شروع هر کاری زمان تقریبی آن را مشخص کنید و از یک شمارنده معکوس استفاده کنید. میتوانید از نرمافزارهای رایگان مثل Free countdown timer استفاده کنید.
به طور خلاصه، برگه تقلب مدیریت زمان برای مدیران شامل چهار مورد است که شامل نوشتن کارهای مهم هفته، مشخص کردن کار مهم روزانه، واگذاری کارها و استفاده از شمارنده معکوس است. این موارد میتواند به مدیران کمک کند تا بهتر و موثرتر مدیریت زمان خود را انجام دهند.