مرکز تعمیر سامسونگ در تهران مرکز تعمیر سامسونگ در تهران مرکز تعمیر سامسونگ در تهران
مجله اینترنتی آوا
  • مد و زیبایی
    • مد و لباس
    • آرایش و زیبایی
  • دانش و مهارت
    • علم و تکنولوژی
    • آموزش و یادگیری
    • دیجیتال مارکتینگ
    • آموزش زبان های خارجه
  • ورزش و تفریح
    • سرگرمی و دانستنی
    • ورزش و تناسب اندام
    • گردشگری و کمپینگ
  • جامعه و زندگی
    • فرهنگ و هنر
    • اقتصاد و حقوق
    • سلامت و پزشکی
  • توسعه فردی
    • مدیریت و کارآفرینی
    • موفقیت و مثبت اندیشی
  • کالا و خدمات
    • معرفی خدمات
    • نقد و بررسی کالا
رپورتاژ آگهی
تبلیغات بنری
بک لینک
مجله اینترنتی آوا
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مرکز تعمیر ال جی در تهران مرکز تعمیر ال جی در تهران مرکز تعمیر ال جی در تهران

برخی از مدلهای سنجش اثربخشی تبلیغات

برخی-از-مدلهای-سنجش-اثربخشی-تبلیغات
تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران

برخی از مدلهای سنجش اثربخشی تبلیغات، ابزارها و روش‌هایی هستند که به کمک آنها می‌توان ارزش و تأثیر تبلیغات را در بازاریابی و فروش محصولات و خدمات موردنظر سنجید. این مدل‌ها با توجه به نیازها و محدودیت‌های هر سازمان و تحقیقات بازاریابی، توسعه یافته‌اند و هر کدام ویژگی‌ها و مزایای خاص خود را دارند.

یکی از مدل‌های سنجش اثربخشی تبلیغات، مدل AIDA است. این مدل با توجه به مراحل توجه، تحلیل، اقناع و عمل به ترتیب، تأثیر تبلیغات را بر روی مشتریان موردنظر سنجیده و ارزیابی می‌کند. در این مدل، ابتدا توجه مشتری به تبلیغ جلب می‌شود، سپس مشتری با تحلیل و ارزیابی اطلاعات بیشتری درباره محصول یا خدمت به دست می‌آورد و در مرحله بعد با اقناع و متقاعد کردن مشتری، تمایل به خرید ایجاد می‌شود و در نهایت مشتری اقدام به عملیات خرید می‌کند.

مدل دیگری که در سنجش اثربخشی تبلیغات استفاده می‌شود، مدل DAGMAR است. این مدل با توجه به سه مرحله اطلاع‌رسانی، اقناع و رفتار، تأثیر تبلیغات را سنجیده و ارزیابی می‌کند. در این مدل، در مرحله اول توجه مشتری جلب می‌شود و اطلاعات لازم درباره محصول یا خدمت به مشتری منتقل می‌شود. در مرحله بعد، مشتری با اقناع و متقاعد کردن، تمایل به خرید نشان می‌دهد و در نهایت در مرحله رفتار، مشتری اقدام به خرید می‌کند.

علاوه بر این دو مدل، مدل‌هایی دیگر نیز وجود دارند که بر اساس نیاز و شرایط هر سازمان، می‌توان از آنها استفاده کرد. این مدل‌ها شامل مدل Hierarchy of Effects، مدل Elaboration Likelihood Model و مدل 7Cs می‌باشند. هر یک از این مدل‌ها با توجه به ویژگی‌ها و مزایای خاص خود، می‌توانند به سازمان‌ها در سنجش و ارزیابی اثربخشی تبلیغات کمک کنند و در ارتقای استراتژی‌های بازاریابی و فروش مؤثر باشند.

مرتبط نوشته ها

راهنما-انتخاب-ساختار-پیام-تبلیغاتی
دیجیتال مارکتینگ

راهنما انتخاب ساختار پیام تبلیغاتی

راهنمای انتخاب ساختار پیام تبلیغاتی، مجموعه‌ای از راهنماها و روش‌های کارآمد است که به تبلیغ‌کنندگان کمک می‌کند تا ساختار مناسبی...

ادامه مطلب
راهنما-طراحی-پیام-تبلیغاتی

راهنما طراحی پیام تبلیغاتی

تبلیغ-برای-محصول-یا-تبلیغ-برای-برند؟

تبلیغ برای محصول یا تبلیغ برای برند؟

اثربخشی-تبلیغات-در-چه-شرایطی-بیشتر-است؟

اثربخشی تبلیغات در چه شرایطی بیشتر است؟

نقش-آژانس-تبلیغاتی-در-انتخاب-بهتر-حجم،-زمان-و-تکرار-تبلیغات

نقش آژانس تبلیغاتی در انتخاب بهتر حجم، زمان و تکرار تبلیغات

نوشته‌ی بعدی
تمرین-تحلیل-پیام-تبلیغاتی---نتیجه-مورد-انتظار-تبلیغ‌کننده-چه-بوده-است؟

تمرین تحلیل پیام تبلیغاتی | نتیجه مورد انتظار تبلیغ‌کننده چه بوده است؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، از سرویس reCAPTCHA Google حریم خصوصی و شرایط استفاده استفاده کنید.

ava

سئو و بهینه سازی سایت : آقای سئو

کلیه حقوق مجله اینترنتی آوا متعلق به دیجیتال هلدینگ است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • مد و زیبایی
    • مد و لباس
    • آرایش و زیبایی
  • دانش و مهارت
    • علم و تکنولوژی
    • آموزش و یادگیری
    • دیجیتال مارکتینگ
    • آموزش زبان های خارجه
  • ورزش و تفریح
    • سرگرمی و دانستنی
    • ورزش و تناسب اندام
    • گردشگری و کمپینگ
  • جامعه و زندگی
    • فرهنگ و هنر
    • اقتصاد و حقوق
    • سلامت و پزشکی
  • توسعه فردی
    • مدیریت و کارآفرینی
    • موفقیت و مثبت اندیشی
  • کالا و خدمات
    • معرفی خدمات
    • نقد و بررسی کالا
  • رپورتاژ آگهی
  • تبلیغات بنری
  • خرید بک لینک
  • قوانین و مقررات

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دیجیتال هلدینگ است.