مرکز تعمیر سامسونگ در تهران مرکز تعمیر سامسونگ در تهران مرکز تعمیر سامسونگ در تهران
مجله اینترنتی آوا
  • مد و زیبایی
    • مد و لباس
    • آرایش و زیبایی
  • دانش و مهارت
    • علم و تکنولوژی
    • آموزش و یادگیری
    • دیجیتال مارکتینگ
    • آموزش زبان های خارجه
  • ورزش و تفریح
    • سرگرمی و دانستنی
    • ورزش و تناسب اندام
    • گردشگری و کمپینگ
  • جامعه و زندگی
    • فرهنگ و هنر
    • اقتصاد و حقوق
    • سلامت و پزشکی
  • توسعه فردی
    • مدیریت و کارآفرینی
    • موفقیت و مثبت اندیشی
  • کالا و خدمات
    • معرفی خدمات
    • نقد و بررسی کالا
رپورتاژ آگهی
تبلیغات بنری
بک لینک
مجله اینترنتی آوا
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مرکز تعمیر ال جی در تهران مرکز تعمیر ال جی در تهران مرکز تعمیر ال جی در تهران

بازاریابی پیامکی چیست؟

بازاریابی-پیامکی-چیست؟
تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران

بازاریابی پیامکی چیست؟

در دنیای تجارت مدرن، راه های زیادی برای بازار و تبلیغ کسب و کارها وجود دارد. بازاریابی پیامکی یک راه دیگر آن محسوب می شود. درحقیقت بازاریابی پیامکی، راه کاملا مدرنی برای برقراری ارتباط با مشتریان است.

در این دنیای مدرن امروز که مردم می خواهند روبه جلو گام برداشته و به سرعت ارتباط برقرار کنند، آنها به دنبال راهی هستند که برای آنها مناسب، سریع و راحت بوده و با شیوه زندگی آنها سازگار باشد. دقیقا به همین دلیل است که بازاریابی پیامکی در حال حاضر در میان مشتریان و کسب و کارها بسیار محبوب است.

بازاریابی پیامکی در حقیقت یک شیوه بازاریابی و بسیار شبیه بازاریابی ایمیلی است که به کسب و کارها اجازه می دهد به مشتریان خود پیام های بازاریابی و یا پیام های عمومی به صورت انبوه ارسال کنند.

این پیام های بازاریابی می تواند به شیوه های متفاوتی از قبیل پیامک تبلیغاتی ، راه اندازی محصولات ، خطوط جدید ، فروش ، پیشنهادات و موارد دیگر ارسال شود.

بازاریابی پیامکی از شیوه های نوین و کاربردی بازاریابی است و مزایای بسیار زیادی دارد که آن را به یکی از بهترین روش های بازاریابی تبدیل کرده است ، از جمله مهمترین مزایای بازاریابی پیامکی را می توان به موارد زیر اشاره کرد :

ارسال سریع پیامک : در مقایسه با سایر روش های بازاریابی، ارسال پیامک از سرعت بسیار بالایی برخوردار است

مشاهده سریع پیامک های : میانگین زمان تحویل پیامک به تلفن مخاطبان کمتر از 10 ثانیه است و همچنین نکته مهم تر این است که کاربران تلفن های همراه در طول روز چندین بار تلفن های خود را چک می کنند

ارتباط مستقیم با مخاطب ( ایجاد یک ارتباط دو طرفه ) : تلفن های همراه تقریبا به طور دائم و در 7 روز هفته و به صورت 24 ساعت شبانه روز همراه کاربران است بنابراین یک ارتباط مستقیم قوی را با بازاریابی پیامکی می توان  به وجود آورد

دریافت نظرسنجی ها پیامکی و بازخوردهای دقیق : طبق تحقیقات 31% از مخاطبان به نظر سنجی های پیامکی پاسخ می دهند ، بنابراین با استفاده از این امکان می توانید نتایج بسیار خوبی از مخاطبان و مشتریان خود به دست بیاوید

سازگاری با انواع تلفن های همراه و سطح پوشش بالا : دریافت پیامک ها توسط مخاطبین با هر نوع گوشی و سیم کارتی امکان پذیر است و این نقطه قوت بازاریابی پیامکی نسبت به دیگر شبکه های اجتماعی است

ارسال پیامک بازاریابی، ارزان و به صرفه : ارسال پیامک یکی از ارزانترین روش های تبلیغات و ارتباط مستمر با مشتری است.تبلیغات پیامکی نه تنها هزینه ی زیادی برای شما نخواهد داشت بلکه اگر شیوه صحیح آن را استفاده کرده باشید هزینه ارسال پیامک ها به سرعت به شما بر می گردد

جذب مشتریان خودجوش : در صورت جذاب بودن پیشنهادات و پیامک های شما از نظر مخاطبین، پیامک های شما توسط آن ها باز ارسال  و بارها خواند می شوند

برچسب ها: ایمیل مارکتینگ چیستبازاریابی برگشتیبازاریابی پیامکی هدفمندبهترین زمان ارسال پیامک تبلیغاتیپیامک درخواست همکاریمتن پیامک تبلیغاتیمزایای بازاریابی ایمیلی

مرتبط نوشته ها

راهنما-انتخاب-ساختار-پیام-تبلیغاتی
دیجیتال مارکتینگ

راهنما انتخاب ساختار پیام تبلیغاتی

راهنمای انتخاب ساختار پیام تبلیغاتی، مجموعه‌ای از راهنماها و روش‌های کارآمد است که به تبلیغ‌کنندگان کمک می‌کند تا ساختار مناسبی...

ادامه مطلب
راهنما-طراحی-پیام-تبلیغاتی

راهنما طراحی پیام تبلیغاتی

تبلیغ-برای-محصول-یا-تبلیغ-برای-برند؟

تبلیغ برای محصول یا تبلیغ برای برند؟

اثربخشی-تبلیغات-در-چه-شرایطی-بیشتر-است؟

اثربخشی تبلیغات در چه شرایطی بیشتر است؟

نقش-آژانس-تبلیغاتی-در-انتخاب-بهتر-حجم،-زمان-و-تکرار-تبلیغات

نقش آژانس تبلیغاتی در انتخاب بهتر حجم، زمان و تکرار تبلیغات

نوشته‌ی بعدی
بازاریابی-تلفنی-چیست؟

بازاریابی تلفنی چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، از سرویس reCAPTCHA Google حریم خصوصی و شرایط استفاده استفاده کنید.

ava

سئو و بهینه سازی سایت : آقای سئو

کلیه حقوق مجله اینترنتی آوا متعلق به دیجیتال هلدینگ است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • مد و زیبایی
    • مد و لباس
    • آرایش و زیبایی
  • دانش و مهارت
    • علم و تکنولوژی
    • آموزش و یادگیری
    • دیجیتال مارکتینگ
    • آموزش زبان های خارجه
  • ورزش و تفریح
    • سرگرمی و دانستنی
    • ورزش و تناسب اندام
    • گردشگری و کمپینگ
  • جامعه و زندگی
    • فرهنگ و هنر
    • اقتصاد و حقوق
    • سلامت و پزشکی
  • توسعه فردی
    • مدیریت و کارآفرینی
    • موفقیت و مثبت اندیشی
  • کالا و خدمات
    • معرفی خدمات
    • نقد و بررسی کالا
  • رپورتاژ آگهی
  • تبلیغات بنری
  • خرید بک لینک
  • قوانین و مقررات

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دیجیتال هلدینگ است.