مرکز تعمیر سامسونگ در تهران مرکز تعمیر سامسونگ در تهران مرکز تعمیر سامسونگ در تهران
مجله اینترنتی آوا
  • مد و زیبایی
    • مد و لباس
    • آرایش و زیبایی
  • دانش و مهارت
    • علم و تکنولوژی
    • آموزش و یادگیری
    • دیجیتال مارکتینگ
    • آموزش زبان های خارجه
  • ورزش و تفریح
    • سرگرمی و دانستنی
    • ورزش و تناسب اندام
    • گردشگری و کمپینگ
  • جامعه و زندگی
    • فرهنگ و هنر
    • اقتصاد و حقوق
    • سلامت و پزشکی
  • توسعه فردی
    • مدیریت و کارآفرینی
    • موفقیت و مثبت اندیشی
  • کالا و خدمات
    • معرفی خدمات
    • نقد و بررسی کالا
رپورتاژ آگهی
تبلیغات بنری
بک لینک
مجله اینترنتی آوا
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مرکز تعمیر ال جی در تهران مرکز تعمیر ال جی در تهران مرکز تعمیر ال جی در تهران

بازاریابی تلفنی چیست؟

بازاریابی-تلفنی-چیست؟
تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران

بازاریابی تلفنی چیست؟

در بین شیوه های مختلف ارتباط با مشتری مانند تبلیغات، روابط عمومی، فروش شخصی و بازاریابی مستقیم، شیوه های ارتباط دو طرفه مانند فروش شخصی و بازاریابی مستقیم موثرتر خواهند بود .با رقابتی تر شدن کسب و کارها، اهمیت ارتباط موثر با مشتریان نیز افزایش می یابد. یکی از راه های بازاریابی مستقیم، بازاریابی تلفنی است. در این ارتباط هم صاحبان کسب و کار در شناساندن خویش به مشتری تلاش می کنند و هم فرصتی فراهم می شود تا صدای مشتری را بشنوند و از نیازهای او آگاه شوند

بی شک تاکنون برای شما پیش آمده است که متناسب با شغل خود، مجبور شوید در راستای بازاریابی تلفنی با مشتریان خود تماس های غیر حضوری داشته باشید. یکی از مشکلاتی که برخی از فروشندگان با آن رو به رو هستند، تاثیر گذاری بر روی مشتریان خود در تماس های تلفنی می باشد.

فروش و بازاریابی تلفنی در قالب تماس سرد (بدون شناخت کافی از مشتری)، چالش‌ها و دشواری‌های خود را دارد.این نوع فروش، اگر با هماهنگی کامل سایر بخش‌های کسب و کار و نیز رعایت حداقل حقوق مخاطب انجام شود،‌ می‌تواند اثربخش و سودآور باشد.اما دلیل موفقیت های کم فروشندگان در فروش تلفنی این است که رویکرد جذابی برای فروش تلفنی نداشته و به همین دلیل این رویکرد موجب نمی شود که هر شنونده ای دست از کار خود برداشته و به صحبت های آن ها گوش دهد . بنابراین در این مطلب با ما همراه باشید تا راهنمایی های لازم جهت حصول نتیجه مناسب را به دست آورید

بازاریابی تلفنی (شامل فروش، تبادل نظر و هر نوع ارتباط تلفنی عرضه‌کننده‌ی محصول با مشتری) مهارتی است که هر فروشنده‌ای باید با آن آشنا باشد.حتی بخشی از فرایند فروش محصولات بسیار پیچیده (مثلاً خط تولید یک کارخانه یا یک هواپیما) نیز در قالب تماس‌های تلفنی میان عرضه‌کننده و مشتری انجام می‌شود.این شکل کلی از فروش و بازاریابی تلفنی را می‌توان مذاکره تلفنی نامید.

چگونگی آغاز کردن مکالمه در این بین بسیار زیاد اهمیت دارد، هر بار که گوشی تلفن را به این منظور بر می‌داریم، باید در ذهن این نکته را داشته باشیم که ما در پی بدست آوردن با ارزش‌ترین دارایی فرد مقابل هستیم و آن چیزی نیست غیر از زمان غیرقابل بازگشت آنها.پس برای داشتن یک رویکرد مطلوب و تصحیح این رویکرد، برنامه ریزی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

همواره در خاطر بسپارید که یک گفتگوی طبیعی بر پایه پرسش‌های مناسب و با کیفیت شکل می‌گیرد. پس برای اجتناب از شنیدن یک “نه” زود هنگام، به فکر طراحی پرسش‌های خوب و مناسب برای آغاز صحبت تان باشید.

در طراحی و انتخاب پرسش ها در بازاریابی تلفنی سعی کنید به این نکته توجه کنید که سوالات به نحوی باشند که در نهایت شما را به هدف مورد نظر برسانند و پاسخ مناسب و کارآمدی ار مشتری دریافت کنید . این هدف می تواند یافتن خلا موجود در شرکت و ارائه پیشنهاد سازنده از جانب شما باشد و یا یک پرسشی که مشتری و نیازمندی های آن را به شما بهتر بشناساند

در نتیجه شما در بازاریابی تلفنی باید به نکات زیر بسیار توجه کنید :

هدف خود را تعیین نماید: چه چیز را می خواهید به دست آورید؟

سوالات خود را آماده نمایید: چه چیزی را می خواهید بپرسید؟

پاسخ های خود را آماده نمایید: پاسخ سوالات احتمالی را در ذهن داشته باشید.

تمرین کنید: صدای خود را ضبط کرده و خود را مورد ارزیابی قرار دهید.

تجسم کنید: تصویر مشتری و یا شخصی دیگر را در مقابل خود قرار داده و تصور کنید با وی در حال مکالمه تلفنی هستید.

برچسب ها: استخدام بازاریابی تلفنیاصول بازاریابی تلفنیبازاریابی تلفنیبازاریابی تلفنی pdfبازاریابی تلفنی موفقروانشناسی فروش تلفنیمتن بازاریابی تلفنینمونه مکالمه صوتی بازاریابی تلفنی

مرتبط نوشته ها

راهنما-انتخاب-ساختار-پیام-تبلیغاتی
دیجیتال مارکتینگ

راهنما انتخاب ساختار پیام تبلیغاتی

راهنمای انتخاب ساختار پیام تبلیغاتی، مجموعه‌ای از راهنماها و روش‌های کارآمد است که به تبلیغ‌کنندگان کمک می‌کند تا ساختار مناسبی...

ادامه مطلب
راهنما-طراحی-پیام-تبلیغاتی

راهنما طراحی پیام تبلیغاتی

تبلیغ-برای-محصول-یا-تبلیغ-برای-برند؟

تبلیغ برای محصول یا تبلیغ برای برند؟

اثربخشی-تبلیغات-در-چه-شرایطی-بیشتر-است؟

اثربخشی تبلیغات در چه شرایطی بیشتر است؟

نقش-آژانس-تبلیغاتی-در-انتخاب-بهتر-حجم،-زمان-و-تکرار-تبلیغات

نقش آژانس تبلیغاتی در انتخاب بهتر حجم، زمان و تکرار تبلیغات

نوشته‌ی بعدی
بازاریابی-سئو-چیست-و-چقدر-موثر-است؟

بازاریابی سئو چیست و چقدر موثر است؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، از سرویس reCAPTCHA Google حریم خصوصی و شرایط استفاده استفاده کنید.

ava

سئو و بهینه سازی سایت : آقای سئو

کلیه حقوق مجله اینترنتی آوا متعلق به دیجیتال هلدینگ است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • مد و زیبایی
    • مد و لباس
    • آرایش و زیبایی
  • دانش و مهارت
    • علم و تکنولوژی
    • آموزش و یادگیری
    • دیجیتال مارکتینگ
    • آموزش زبان های خارجه
  • ورزش و تفریح
    • سرگرمی و دانستنی
    • ورزش و تناسب اندام
    • گردشگری و کمپینگ
  • جامعه و زندگی
    • فرهنگ و هنر
    • اقتصاد و حقوق
    • سلامت و پزشکی
  • توسعه فردی
    • مدیریت و کارآفرینی
    • موفقیت و مثبت اندیشی
  • کالا و خدمات
    • معرفی خدمات
    • نقد و بررسی کالا
  • رپورتاژ آگهی
  • تبلیغات بنری
  • خرید بک لینک
  • قوانین و مقررات

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دیجیتال هلدینگ است.