مرکز تعمیر سامسونگ در تهران مرکز تعمیر سامسونگ در تهران مرکز تعمیر سامسونگ در تهران
مجله اینترنتی آوا
  • مد و زیبایی
    • مد و لباس
    • آرایش و زیبایی
  • دانش و مهارت
    • علم و تکنولوژی
    • آموزش و یادگیری
    • دیجیتال مارکتینگ
    • آموزش زبان های خارجه
  • ورزش و تفریح
    • سرگرمی و دانستنی
    • ورزش و تناسب اندام
    • گردشگری و کمپینگ
  • جامعه و زندگی
    • فرهنگ و هنر
    • اقتصاد و حقوق
    • سلامت و پزشکی
  • توسعه فردی
    • مدیریت و کارآفرینی
    • موفقیت و مثبت اندیشی
  • کالا و خدمات
    • معرفی خدمات
    • نقد و بررسی کالا
رپورتاژ آگهی
تبلیغات بنری
بک لینک
مجله اینترنتی آوا
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مرکز تعمیر ال جی در تهران مرکز تعمیر ال جی در تهران مرکز تعمیر ال جی در تهران

آیا تبلیغات گوگل موثر است؟

آیا-تبلیغات-گوگل-موثر-است؟
تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران

آیا تبلیغات گوگل موثر است؟

 به تکرار با کارفرمایانی مواجه هستیم که بلافاصله وقتی صحبت از تبلیغات آنلاین با آن ها می نماییم به تبلیغات گوگل اشاره می نمایند و با حالتی پرخاشگرانه تاثیر آن را ناچیز و سرمایه از دست رفته شان را بولد می نمایند. اما نه درست است که تبلیغات گوگل نوعی تبلیغات آنلاین است اما تبلیغات اینترنتی تنها به تبلیغات گوگل ختم نمی شود.

با وجود این که تعداد زیادی از کارفرمایان برخلاف شما به استفاده از تبلیغات گوگل اصرار می نمایند ، اما آنچه برای ما به وضوح روشن است این است که تبلیغات گوگل به دلیل پرداخت دلاری که برای آن باید صورت بگیرد و همچنین نرخ تبدیل پذیری بسیار پایینی که دارد آنچنان برای کسب و کارهای ایرانی مناسب نیست ، اما این نکته را نیز بهتر است از قلم نیندازیم که تبلیغات گوگل نیز در برخی اوقات و برخی استراتژی های تبلیغاتی نه تنها ناکارآمد نیست بلکه بسیار هم سودمند است و این مورد معمولا برای کلمات کلیدی موثر است که از ترافیک بسیار بالایی برخوردار هستند و شما در زمان برندسازی و یا گذاراز دوره سئو سایتتان قرار دارید و نیاز دارید که بیشتر از پیش دیده شوید.

برچسب ها: تاثیر گوگل ادوردز بر سئو

مرتبط نوشته ها

راهنما-انتخاب-ساختار-پیام-تبلیغاتی
دیجیتال مارکتینگ

راهنما انتخاب ساختار پیام تبلیغاتی

راهنمای انتخاب ساختار پیام تبلیغاتی، مجموعه‌ای از راهنماها و روش‌های کارآمد است که به تبلیغ‌کنندگان کمک می‌کند تا ساختار مناسبی...

ادامه مطلب
راهنما-طراحی-پیام-تبلیغاتی

راهنما طراحی پیام تبلیغاتی

تبلیغ-برای-محصول-یا-تبلیغ-برای-برند؟

تبلیغ برای محصول یا تبلیغ برای برند؟

اثربخشی-تبلیغات-در-چه-شرایطی-بیشتر-است؟

اثربخشی تبلیغات در چه شرایطی بیشتر است؟

نقش-آژانس-تبلیغاتی-در-انتخاب-بهتر-حجم،-زمان-و-تکرار-تبلیغات

نقش آژانس تبلیغاتی در انتخاب بهتر حجم، زمان و تکرار تبلیغات

نوشته‌ی بعدی
بازار-هدف-چیست-و-چطور-می-توان-آن-را-تعیین-کرد؟

بازار هدف چیست و چطور می توان آن را تعیین کرد؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، از سرویس reCAPTCHA Google حریم خصوصی و شرایط استفاده استفاده کنید.

ava

سئو و بهینه سازی سایت : آقای سئو

کلیه حقوق مجله اینترنتی آوا متعلق به دیجیتال هلدینگ است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • مد و زیبایی
    • مد و لباس
    • آرایش و زیبایی
  • دانش و مهارت
    • علم و تکنولوژی
    • آموزش و یادگیری
    • دیجیتال مارکتینگ
    • آموزش زبان های خارجه
  • ورزش و تفریح
    • سرگرمی و دانستنی
    • ورزش و تناسب اندام
    • گردشگری و کمپینگ
  • جامعه و زندگی
    • فرهنگ و هنر
    • اقتصاد و حقوق
    • سلامت و پزشکی
  • توسعه فردی
    • مدیریت و کارآفرینی
    • موفقیت و مثبت اندیشی
  • کالا و خدمات
    • معرفی خدمات
    • نقد و بررسی کالا
  • رپورتاژ آگهی
  • تبلیغات بنری
  • خرید بک لینک
  • قوانین و مقررات

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دیجیتال هلدینگ است.